tisdag 11 november 2008

Rutig minikjol

NU till ett av mina favoritplagg, rutig kort kjol!

Kollar man tillbaka pa bilder sa har jag anvant det sen jag var ett litet barn men det ar de senaste, kanske 7-8 aren, som jag uppskattat dem som mest. Jag ar redan som fralst i alla kortkorta kjolar och de rutiga ar mina favoriter! Jag har sakerligen ett 10 tal av dem uppdelade i min garderob har i London och i den hemma i Sverige. De ar praktiska, snygga, klassiska, chicka och helt enkelt toppen! Det ar val igen supertrend, men den haller anda i sig tack vare skoluniformskjolarna som ofta ar sma och rutiga. De korta rutiga kjolarna ar som snyggast med stovlar eller knastrumpor. Far se om jag orkar lagga upp bilder pa mig sjalv i mina div sma rutisar hemifran, annars far de har bilderna racka...

xoxo

1 kommentar:

Toblino sa...

serena van der woodsen :)

Bloggtoppen.se