onsdag 19 november 2008

Paljettbyxor och -tights

Fragan jag staller mig ar; ar paljettbyxor/tights snygga, eller bara coola eller ar de helt enkelt helt fruktansvarda? Jag kan inte riktigt bestamma mig vad jag tycker om dem.


Paljettbyxorna ar overkill for att jag sjalv skulle kunna dra pa mig dem men pa nagon annan kanske de vore snygga. Paljettightsen tycker jag ar snyggare men vad ska man ha dem till. Snyggast vore att ha dem till en over size troja men da kan man ju fraga sig NAR man ska anvanda dem... Nej, jag tror nog inte paljettightsen kommer valkomnas in i min garderob, men vi far se...

Alla byxor har nedan kommer fran topshop uk.



xoxo

5 kommentarer:

Toblino sa...

dem e coola!! å som sagt med en oversizade tanktups eller tshirt men coolt tryck på :D men ska ju kännas rätt om gumpen med..

Marliina sa...

men om man har en over size t shirt till, nar ska man da ha det? Pa jobbet? Nej tack? Pa nattklubben? Ne da vill man ju inte ha en over size troja... Det gar inte ihop liksom...

Toblino sa...

titta här! coolt lite punk/rnb

Marliina sa...

Jaha, och nar ska man ha de dar kladerna da???

Ska jag dra pa mig paljettights ska de vara svarta, det ar nat som ar sakert. Maste bara komma pa vad jag ska ha till sen hugger jag dem... =P

Toblino sa...

när man klubbar! sist på movida såg jag 4st med leggigs, 2paljett. fast går man efter å va söta flickan så funkar det ju inte, lite mera "tuff punki bild"

kan hänga me å visa, har en xakt bild framför mig! allt som behövs egentligen är en retro tshirt så e man hemma. här e de byxora som skall tala å inte toppen som det annars e mycket fokus på..

Bloggtoppen.se