fredag 7 november 2008

Ny blogg

Ny blogg startad! Varfor da? Jo for att jag vill kunna ha min gamla blogg till mina tankar och sen lite London ocksa. Den har bloggen ska inrikta sig enbart pa ett av mina storsta intressen....

Mina fem storsta intressen ar:

- Resor
- Dans
- Klader, trender och mode
- Bocker
- Djur (Hastar och ridning framfor allt)

Eftersom jag for stunden inte lever i en resvaska o reser jorden runt kan jag inte starta en reseblogg. Jag dansar flera ganger i veckan, bade pa studio, pa dansskola och pa nattklubbarna men vet inte riktigt vad jag ska skriva om det. Laser bara mer och mer bocker nu for tiden och jag gillar att diskutera bocker med andra och tipsa dem om vad jag tyckt om men jag gillar inte att skriva recentioner sa det blir ingen bokblogg heller. I Sverige red jag, hastarna tog mig ivag fran storstansstressen och det fanns inget battre an att aka ut till min lilla hast och bara vara. Men har i London rider jag inte langre, hastarna i stan ar for dyra att hyra och for att hitta privatstall kravs de att man aker en bra bit utanfor stan sa det har inte blivit nagot av det. Vidare sa drommer jag om att skaffa hund. Vet inte hur det ska ga till nar jag ar allergisk men hund vill jag ha. Hur som helst sa har jag inga djur nu sa nagon djur eller hastblogg kan jag inte heller starta.

Pa listan finns da bara "klader, trender och mode" kvar. Jag alskar allt som har med mode att gora och har nu beslutat att starta en liten modeblogg vid sidan av min "riktiga blogg". Har kommer jag lagga upp bilder pa min stil, pa andras stilar, folja snygga trender, folja fula trender, ge shoppingtips, etc etc


Let's get it started!

xoxo

1 kommentar:

Toblino sa...

-"och pa nattklubbarna" låter nästan lite exotiskt ;)

Bloggtoppen.se