tisdag 18 november 2008

Dagens tema - PALJETTER

Paljetterna har tagit over London och i varenda modegarderob finns numera minst ett paljettplagg. Senast var paljetterna trendiga pa diskogolven pa 70talet och aven lite under prål-alskande 80talet.

Idag kan man finna paljetter av alla slag; sma sota eller gigantiskt stora glittrande plastbitar i alla tankbara farger och monster. Ibland pryter de en del av ett plagg men ofta tacker det varenda del av tyget.

Sjalv kopte jag mig en paljettklanning av det diskreta slaget for nagon vecka sen men har inte hunnit sy upp axelbanden och darfor har den inte haft permiar an. Jag ar aven pa jakt efter ett snyggt paljettlinne och smafunderar pa paljettights. Nej, jag maste saga att jag har fastnat for paljettrenden!

Nedan en paljett klanning (ytterligare en av det diskreta slaget) fran Chicy som jag ar lite sugen pa!

Och den har ar fran forever21.com

xoxo

Inga kommentarer:

Bloggtoppen.se